9 Ocak 2011 Pazar

KİTTY İŞTE KARŞINIZDA...

veeeee taaaa daaaaaammmm ...küçük kızım için kitty yaptımmmmm :)) biraz sanırım alt kısmı tombişçe oldu amannn olsun canım bi dahakine daha zayıf yaparım bende :) büyük teyzesi alıp götürücek diye aklı gitti kısçemin :)) annemmm ben sana yaparım yineeee :)) ama çok tatlı oldu bizim kitty yaaa :)) sevimli bi kedicik buuuuuu :))) bir tarafına kurdele bir tarafına çiçek isterim diye tutturdu mecbur bende yapmak zorunda kaldım :))) sadece elbisesini örerken 4-5 sırasında zorlandım biraz ...örüp ters çevirdim ama ilk sıralarda parmaklarım ağrıdı biraz tabi doğal olarak...eee ne demişler emek vermeden yemek olmaz değil mi :)) umarım doğru yazmışımdır :)) sağlıcakla kalın efenim :))

2 yorum:

narinçeyiz dedi ki...

ebruu sen beni geçtin hem kitty hem ördek ikiside çok şeker olmuuş

Ebru Akkaş dedi ki...

narinimmm seni geçmem için çok çalışmam lazım çooookkk :)) beğenmene sevindim valla saol canım benim :))