29 Aralık 2010 Çarşamba

İŞTE AMİGURUMİ FORUM İLE YAPTIĞIM İNECİKUSUM.....

Eveeetttt işteeee ilk eserim tabiki Amigurumi forum sayesinde :)) bu ineği yaparken çok keyif aldım ve en önemlisi ilk yaptığım amigurumi olması (bende yeri herzaman ayrı olacak).sihirli halka nasıl yapılır bilmeyerek başladım inecikusuma.başı,kulağı,boynuzu,ağzı ,ayakları derken bir baktım ki kafasına kurdelesini koyuvermişim.Ve işte o zaman inandım ben bir AMİGURUMİSEVER  oldum :)))) Tabi bana bu güzel uğraşı kazandıran kardeşim Özge Filiz Karabulut'a teşekkür etmek isterim.Öşkeeemmm seni seviyorum ablacım :))

4 yorum:

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Öşken kurban olsun sana. Yap tabi, ör. Bol bol ör. Eline sağlık.

Ebru Akkaş dedi ki...

saol ablacım sayende valla..şimdide ne örsem diye yanıp tutuşuyorum inan :D:D:D

allsocute dedi ki...

ay bayildim ya saclarina, blogunu da tesaduf buldum yani, niye reklam yapmadin :))

Ebru Akkaş dedi ki...

yeniyim serencim anca reklam yapıcam inşallah :))